Poduszki jak malowane


Cześć

Dziś pokażę Wam kolejną poduszkę, którą namalowałam wczoraj - strasznie długo zajęło mi zabranie się za to. Studia i praca nie dają mi za wielu możliwości żeby coś zdziałać, jednak w końcu jest! Do kompletu z sową dumnie prezentuje się na kanapie :)

Jako, że powinnam już wprowadzać typowy świąteczny nastrój myślę, żeby na szybko zrobić jakieś bożonarodzeniowe podusie. Zobaczymy co mi z tego myślenia wyjdzie.






Dziś to tyle bo muszę biec na zajęcia :)

Przyjemnego wieczoru 

Asia

Komentarze

  1. Zawsze takie dodatki dodają uroku :) Ja ostatnio kupiłam materac rehabilitacyjny i też zachciało mi się od razu dokupić trochę nowych dodatków :) Tu pościel, tu poduszka i od razu jest inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak patrzę na tą sypialnię i wydaje mi się, że idealnie pasowały by do niej jakieś ciekawe fototapety 3d. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, chociaż wiecie.... Najważniejsze jest to, jak wyglądają, lecz to aby były wygodne. Warto też zwrócić uwagę na materace piankowe sklep materace-viscotherapy.pl jakie ma i warto dopasować do swoich potrzeb odpowiedni model. W końcu dobry materac, to też podstawa każdej sypialni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty