Nowe oblicze starego kartonika!

Cześć :)

tak jak obiecałam dziś pokażę Wam jak ze zwykłego niepotrzebnego już pudełka po prezencie zrobić sobie śliczny koszyk z papierowej wikliny, który po przeróbce prezentuje się całkiem nieźle.
Potrzebne nam będą do tego:

- pudełko/ kartonik
- białe kartki
- nożyczki
- klej
- cienki pędzelek ( choć najlepiej sprawdza się igliczka taka do sztrykowania pożyczona od babci ;p )
- taśma klejąca dwustronna
- kawałek materiału
- igła z nitką
- opcjonalnie koronki kokardki :)

Naszą pracę zaczynamy od wybrania odpowiedniego pudełka, któremu będziemy nadawać nowe życie. Przygotowujemy karki, które kolejno zawijamy na pędzelek/igliczkę i końcówkę zaklejamy klejem aby po wyciągnięciu pędzelka powstały nam papierowe rurki, które będziemy przyklejać na pudełko wcześniej oklejone taśmą dwustronną. Po przyklejeniu wszystkich potrzebnych nam rurek przycinamy je do rozmiaru kartonika. Ja swój obszyłam w środku białym materiałem a na zewnątrz ozdobiłam znalezioną koronką a właściwie kawałkiem materiału robionym na szydełku. Obowiązkowo dodałam małą kokardkę dodającą uroku. Wszystko wyglądało mniej więcej tak :









Prawda, że to łatwe?  Całkiem przyjemny sposób na spędzenie deszczowego dnia w domu :)
Buziaki!

Komentarze

Popularne posty