Świat snów

Cześć kochani!

Nawiązując do tytułu posta chciałabym Wam dziś pokazać nową kolekcję akcesoriów wyposażenia wnętrz, którą znalazłam dziś kupując książkę w Empiku. Jest to kolekcja limitowana i wydaje mi się bardzo interesująca. Na pewno coś z tych rzeczy niedługo zagości w moim mieszkaniu : )
Najbardziej urzekły mnie filiżanki, czajniczki i szkatułki na słodycze z motywem sweterka. Mam nadzieję, że na tych zdjęciach coś z tego widać. Moim zdaniem jest to fajna tańsza alternatywa dla przedmiotów, które znajdziemy w typowych sklepach wnętrzarskich, a jak Wy uważacie? I jak Wam się podobają te wszystkie obrazki poduchy i świeczniczki sweterkowe?








Następnym razem opublikuję coś z moich wakacji na które się jutro wybieram. Mam nadzieję, że znajdę ciekawe miejsca na zdjęcia w Barcelonie i Lloret de mar!

Buziaki!
Asia

Komentarze

Popularne posty