Bibeloty za grosze



Dawno mnie nie bylo :) Dużo się ostatnio działo, dziś też miałam plany na wieczór - Zumba, którą tak ostatnio z wielu powodów omijałam. Jednak i dziś nie będzie mi dane odprężyć się podczas tańca, bo przez dzisiejszą chlapę czuję, że bierze mnie przeziębienie.

Postanowiłam więc pokazać Wam kilka rzeczy z mieszkania, bo nie ma nic przyjemniejszego niż ciepła herbata, wolny wieczór i kocyk ( czerwony! zakupiony ostatnio w ikei z myślą o wprowadzaniu świątecznego nastroju do domu). Nie dość, że pieszo do IKEI mam jakieś 4 minutki więc jestem na bierząco z wszelkimi nowinkami, to jeszcze w pobliżu znajduje się świetna hurtownia Deco, którą uwielbiam!

Nie będę już opisywać jej dokładnie i wstawiać zdjęć z wnętrza tylko zapraszam tu - Ania wystarczająco zobrazowała to miejsce, z resztą to dzięki niej udało mi się tam trafić! Za co jestem straasznie wdzięczna :)

Niestety niewiele udało mi się tam kupić, bo choć wszystko jest magiczne, sielskie itd. muszę najpierw znaleźć miejsce u siebie w  mieszkaniu na te wszystkie bibeloty.

Pierwsza rzecz, której nie mogłam się oprzeć:

Skrzyneczka na herbatę, którą zawsze chciałam mieć! ( za jakieś 25zł)






Ramka - która od jakiegoś już czasu czeka na swoją fotografię







Doniczka za niecałe 5 zł, pokazywałam już wcześniej :)


To tylko kilka z wielu uroczych przedmiotów jakie można tam nabyć. 
Wracam grzać się pod kocykiem, wyczekując na "Bitwę o dom".
Też oglądacie ten program? Ja bardzo lubię spędzać wieczory oglądając zmagania uczestników, niektóre projekty są naprawdę dobre!

Pozdrawiam cieplutko
Asia



Komentarze

  1. Świetne zdobycze! Szczególnie przypadła mi do gustu skrzyneczka na herbatę ;)
    A Bitwę o dom oczywiście oglądam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że mogłam doradzić! :) ja też od jakiegoś czasu chodzę koło tych skrzyneczek na herbatę i nie wiem na którą się zdecydować. Muszę się tam niedługo wybrać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty