Owl



Cześć! Dziś chciałam napisać dla Was co nieco o modzie, będzie to moda nie taka typowa, bo dotycząca dekorowania wnętrz.
Aktualnie modne są sowy i sówki w każdej postaci. Ja też pokusiłam się by jakąś namiastkę tego ptaka mieć w domu. U mnie przybrał on postać kuchennej łapki i rękawicy. Zestaw "sówkowy" zdobyłam już jakiś czas temu w rossmannie - muszę przyznać, że zdarza się im mieć naprawdę fajne gadżety.



Inspirując się poszewkami hand made z blogów, namalowałam sobie sówkę na poduszkę :)

Ja potrzebowałam tylko farby do tkanin, cienkiego pędzelka i tektury aby nie zabrudzić niechcianej części podusi. U mnie z obowiązkowym kocykiem z ikei prezentuje się ona tak:


Czy u Was w domach też zagościły już wszechobecne sowy?
Jeśli tak to piszcie pod jaką postacią, bo wiem, że teraz pomysłów są tysiące!
Przesyłam ciepłe uściski!


Asia



Komentarze

  1. Oj tak, też jestem zasowiona, żeby nie powiedzieć oSOWIAła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty