Lloret de mar!

Hej :)

Tak jak obiecałam wstawiam posta dotyczącego moich niedawnych wakacji :)
Nie będzie to wszystko co chciałam Wam pokazac ale zdjęć jest zbyt dużo a czasu coraz mniej na ich selekcję ze względu na październikowy powrót na uczelnię :)
Po krótce : Lloret polecam wszystkim, poza pięknymi plażami z błękitnym morzem do idealnego wakacyjnego odpoczynku można tu również dobrze się zabawić w klubach, których na głownej ulicy (i nie tylko) było ich mnóstwo! W tej miescowości znlazłam też wiele ciekawych miejsc do "odkrywania" bądź też wieczornych wyciszających spacerków z widokiem na morze. Właśnie tą część widokową chciałabym Wam dziś pokazac. Oto kilka zdjęć z naszych wypraw:







Znalazłam tam też kilka miesc w których można odpoczywać popijając drinka i wsłuchując się w szum morza. Tutaj moje ulubione miejsce - baardzo klimatyczne : )



No i coś czego nie mogłam pominąć, czyli knajpka znajdująca się na jednej z wąskich nastrojowych uliczek, w której można było zjeść tzw. Paellę oraz wypić tutejsze wino - Sangrię.



To tyle na temat bardzo udanych wakacji w Hiszpanii na dziś :)
Jak Wam się podoba Lloret de mar? Byliście kiedyś w tym lub podobnym równie urokliwym miejsu?
Pozdrawiam! Buziaki!

Komentarze

Popularne posty