Znaleziska z Tk Maxx

Cześć!

Dziś chciałabym Wam pokazac co ostatnio znalazłam na zakupach w Tk Maxx :)
Jest to słodka wręcz cukierkowa kolekcja miseczek, dzbanuszków, filiżanek itd. Najbardziej zauroczyła mnie dobrana do tego kolorystyka. Połączenie pastelowego różu, miętowego i białego w całości daje dziecięcy urok aczkolwiek pewnie wiele z Was chciałoby coś takie w swoim domku posiadać. Do tego ten muffinkowy motyw na każdym z przedmiotów! Cudo!










W oczy rzuciły mi się też metalowe pojemniki na przyprawy :)




Moje zakupy nie byłyby udane gdybym nie znalazła jakiegoś ciekawego koszyczka, bo to jedna z moich miłości. Tutaj w wersji romantyczniej - biel z delikatnymi kwiatkami.





A tu kubeczki w urokliwe kurki, które znlazłam jakiś czas temu i już posiadam w swoim mieszkanku :)
Były na tyle słodkie, że musiałam je mieć u siebie w kuchni! Na szczęście taki cudowny prezent sprawił mi mój mężczyzna, który wie co lubie :)



To już koniec na dziś, choć pewnie w przyszłości będzie pojawiać się wiele postów ze znaleziskami z tego sklepu, bo przyznam, że w kwestii akcesoriów do domu jest to jeden z moich ulubionych.

Buziaki! Asia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty