Pepco'we nabytki

Cześć!

Pewnie nie raz byłyście w Pepco - na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że nic ciekawego tam się nie znajdzie, a jednak! Co jakiś czas w swoich kolekcjach mają ciekawe artykuły dekoracyjne. Ja sama często lubię tam zaglądać czy czasem nie upoluję jakiegoś ciekawego i na pewno taniego drobiazgu :)
Przykładowo zawsze chciałam mieć jakąś małą tablicę w kuchni, która nie dość, że urozmaici moje szare ściany to jeszcze się na coś przyda bo jak wiadomo można na niej zapisać coś o czym nie chcemy zapomnieć albo jakąś sentencję. Swoją właśnie kupiłam w pepco za jakieś 13/14 zł a prezentuje się ona tak:




Kilka dni temu weszłam do tego sklepu raczej z przypadku bo czekałam za kimś i miałam chwilę wolnego, jednak nie obyło się bez zakupu : )
Tym razem był to świecznik (9,90zł) który idealnie pasuje do moich innych mieszkaniowych dodatków a przy okazji przy tych już coraz zimniejszych wieczorkach daje ciepełko i nastrojowe światło.




Polecam wszystkim przejść się w najbliższym czasie do Pepco, ponieważ teraz mają naprawdę uroczą kolekcję artykułów do domu, serwetniki skrzyneczki na klucze, zawieszki, puzderka i piękne klatki "dla ptaków" to tylko niektóre z tych, co wpadły mi w oko!

Buziaki!
Asia

Komentarze

Popularne posty